Tuksu. Season 1 episode 3.

Eilen illalla kirjauduin tänne mun omille bloggerin sivuille ja apua!, täällä oli käyty lukemassa tuota mun Tuksu tarinaa melkeen 10 000 kertaa !!! Te ootte ihan hulluja :) !!!

Juttelin eilen myös mun bändikaverin kans ja kyselin esim. siitä, että mitä me ollaan kerrottu sinne Tuksun tulevaan paljastuskirjaan. Etten minä niinku nyt sitten kerro jo kaikkee :). Ajattelinkin vielä painottaa, että nämä kirjoitukset on MINUN näkemykset ja kokemukset Tuksusta. Jos kysyttäis vaikka meidän bändin kitaristilta jotain, niin se saattais vastata eri tavalla. Mene ja tiedä. Minä edelleen painotan, että minä kirjoitan kaiken sillä tavalla niin kuin ne tapahtui. Mitään siihen lisäämättä. Jotkut asiat on jo unohtunut …mikä tietysti voi olla ihan hyvä juttu :).Mutta kyllä me kaikki (eli siis koko bändi) huokastiin helpotuksesta kun koitti elokuun viimeinen päivä vuonna 2011, kun sopimus Tuksun kanssa päättyi. On helpompaa toimia bändinä, jossa kaikki on suunnilleen täysjärkisiä eikä kenelläkään oo päihdeongelmaa. Vaikka tykätäänkin ottaa kuppia niin keikat ym. tällaiset muut asiat mitä pidetään tärkeinä me hoidetaan aina. Ei meille tulis mieleenkään, että jos me ollaan sovittu joku keikka, että me vaan jätettäis menemättä keikalle ja ei edes ilmoiteta keikkapaikalle mitään. Sitten vaan minä kirjoittaisin tänne blogiin ettei me nyt menty kun ei oikein jaksettu tai että kukaan ei maksanu meille matkakuluja. Voi haloo, Tuksulle pieni vinkki….ei kannata juoda niitä rahoja ennen keikkaa vaan vasta keikan jälkeen, se ois järkevämpää. Mutta kyllähän kaikki tietää, että yritäppä Tuksua neuvoa niin se on sama asia kun puhuis seinälle !



Otanpa käsittelyyn Arton. Oon nähnyt Artosta vaikka millaisia videoita & haastatteluja. Varsinkin vielä silloin vuonna 2011 Arto oli kuin opetettu apina joka toisti Tuksun sanomaa kaikille. ”Me harrastetaan yhdessä ja tehdään kaikki yhdessä”. Siis anteeksi, mitä te harrastatte yhdessä? Noh, ainakin sitä juopottelua. Arto on mun mielestä ihan jees tyyppi. Sillon kun eka kerran tapasin Arton niin se oli tosi pahalla tuulella (johtuen siitä, että ne oli Tuksun kanssa tapelleet) ja mietinkin silloin, että onpa vittumainen ukko. Eikä mitään käytöstapoja. Mutta ihan oikeesti, sitä se alkoholi tekee! Arto oli jollakin tavalla vähän säälittävä, kun se toisti kaikkee sitä, mitä Tuksu oli sen käskenyt sanoo. Me kuvattiin silloin kesällä 2011 paljonkin videomateriaalia meidän reissuista ja esim. jotain meidän bändiläisen tekemiä haastatteluja ainakin tuli Metropolin sivuille. Muistan yhden Arton haastattelun (jota ei koskaan oo nähty missään), kun oikeen suunniteltiin, että ”nyt ”kaapataan” se Arto ja viedään sen jonnekin jossa se voi rauhassa puhua ilman Tuksua”. Oltiin silloin levytysstudiolla ja siellä oli pihalla semmoinen saunakota, johon mentiin sitten haastattelemaan Artoa. Siellä oli minä, Arto ja meidän bändistä yks tyyppi. Me ei saatu aluksi mitään irti Artosta. Se jauhoi sitä samaa paskaa mitä se oli jauhanut jo joka paikkaan. Mää taisin sillon sanoa Artolle, että ”sun ei tarvi nyt esittää mitään, voit puhua miltä susta oikeesti tuntuu”. Oispa kiva nähdä tää video joskus. Mutta siis, tämä rauhallinen haastatteluhetki päättyi siihen, että Tuksu tuli paikalle ja kysyi heti ”mitä se Arto on kertonut?”. Eikä Arto saanut tietenkään enää puhua videolle yksin vaan sen jälkeen taas jauhettiin sitä ”Laa Laa paskaa”.Nämä videot on muuten tallessa, pitäis ihan huvikseen katsoo ne joskus.


 Mulla on vähän sellanen tunne, että Arto oikeesti välitti paljonkin Tuksusta, mutta se ei vaan saanut olla oma itsensä. Sen ois pitäny olla jotain mitä se ei oo...ja sehän ei oo kauheen hyvä lähtökohta parisuhteen onnistumiselle ?



Mulla oikeesti välillä säälitti se Arto. Yhdellä keikkapaikalla saatiin sellaisia juomalippuja. En muista kuinka monta niitä saatiin per pää, mutta monta ;). Tuksu komensi Artoa hakemaan juomaa niillä lipuilla itselleen. Arto lähti tiskille ja tuli tarjottimen kanssa takaisin jossa oli ainakin 3 siiderituoppia ja 3 kaljatuoppia. Tuksu räjähti Artolle ja huusi ”mä en juo kaljaa”. Katsoin vierestä sitä tilannetta ja pyörittelin silmiä. Arto yritti sössöttää et otti ne kaljat itselleen, mut ilmeisesti ei ois saanut niin tehdä. Rouva kun ei ois ilmeisesti halunnut tarjota miehelleen ilmaisia, baarin järjestämiä juomia. Sillon mää juttelin Arton kanssa (myöhemmin siis) ja sanoin, että mun mielestä se oli ystävällistä hakea sitä sidua (& kaljaa) vaikka nyt sitten saikin haukut päälleen. En yhtään ihmettele et Arto ja Tuksu tappeli koko ajan, koska Tuksu oikeesti tosi törkeesti kohteli Artoa. Tuksu haukkui Artoa idiootiksi ja rumaksi. Ja vähätteli Artoa. Mun mielestä parisuhteissa voi ja saa tapella (ei fyysisesti), mutta senkin voi tehdä silleen…hmmm. tahdikkaasti. Mää en ikinä haukkuis mun miestä mun bändikavereiden edessä…enkä kyllä oikeestaan missään missä on muita ihmisiä. Toista voi sanoa idiootiksi mutta mää ainakin teen sen sitten kun ollaan kahdestaan. Ja tappeluun kuuluu anteeksipyynnöt. Onkohan Tuksu koskaan pyytänyt Artolta anteeksi sanomisiaan ja käyttäytymistään? Epäilen.

Näin kerran, että Artolla ja Tuksulla oli mukavaa yhdessä. Se tapahtui siellä levytysstudiolla. Siellä levytysstudion pihalla oli sellainen jättitrampoliini ja Tuksu&Arto meni sinne hyppimään. Niistä otettiin samalla kuvia. Se oli niistä ihan oikeesti mukavaa ja Artokin hymyili kun hangonkeksi…senkin tilanteen Tuksun piti pilata sanomalla ”Arto, suu kiinni, sun hampaat näkyy”. Helvetti, kerrankin niillä oli mukavaa niin sekin piti pilata. Kyllähän ihminen saa nauraa ja hymyillä vaikka suu ois tyhjää täynnä ! Niistä kuvista muuten huomaa, että Tuksulla ei ollu pikkareita ;) ! En tiedä onko niitä kuvia koskaan missä julkaistu, mutta tiedän, että nekin on olemassa muistikortilla.



Mää en koskaan nähnyt, että Arto ois ollut väkivaltainen tai että se ois käyttäytynyt uhkaavasti Tuksua kohtaan. Sitä oon ollut todistamassa, että Arton hermot on mennyt Tuksun valittamiseen ja se on lähtenyt paikalta kiroillen…silloinkin se on mennyt tupakalle rauhottuun ja tullut sitten takaisin juomaan lisää kaljaa. Sitä en tiedä mitä siellä kulisseissa on tapahtunut. Minä en hyväksy minkäänlaista fyysistä väkivaltaa. En mieheltä enkä naiselta. Mun mielestä riitatilanteet voi selvittää ilman lyömistä, potkimista tai kynsimistä.

Oon edelleenkin Arton kanssa sillon tällöin tekemisissä. Ei mua haittaa, että se soittaa ja kysyy mitä mulle kuuluu. Kerran me käytiin vähän Kallion baareissa ottamassa kuppia.

Mun pitää nyt odotella, että se perkuleen paljastuskirja ilmestyy. Jos siellä ei oo erästä hauskaa tapahtumaa kirjattuna (siis meidän kaikkien muiden mielestä…ei ehkä Tuksun mielestä) niin oon saanut luvan kirjoittaa sen tänne mun blogiin. Se ei vahingoita tai loukkaa kunniaa vaan se yksinkertaisesti naurattaa.

Have a Häpi Aerto Day :) !

Kommentit

  1. Kuinka monta keikkaa teitte Tuksun kanssa? Ja missä keikat olivat? Oliko kyseessä oikein pitkä kiertue?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua kun vaikea kysymys...tehtiin muistaakseni 5 keikkaa + promokuvaukset + muutamat yhteistyökuvioneuvottelut + studiosessiot! Ja ei ollut pitkä kiertue...eihän sitä millään ois kestänyt (siis Tuksua:) ! Me keikkailtiin sinä kesänä ihan omallakin bändillä (siis ilman Tuksua)...!!!

      Poista
  2. Näitä on ihan mukava lukea ja saada tapahtumiin toinenkin näkökanta, kuin Tuksun, joka valehtelee silmänsäkin päästään, mikäli siitä on hänelle hyötyä.

    VastaaPoista
  3. Mitä enemmän lukee näitä tositarinoita Tuksusta, sitä enemmän koko nainen ällöttää. Arto parka. :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sehän tässä oikeestaan vituttaakin, että kun lukee/katsoo niitä sen haastatteluja niin se ei koskaan näe itsessään mitään vikaa.Aina kaikissa muissa on syy.

      Itseasiassa mää olen jo alkanut odotteleen Tuksulta puhelua missä se haukkuu mut valehtelijaksi, syyttää kunnianloukkauksesta ja uhkaa poliisilla/oikeudella..... mut mää tiedän puhuvani totta ja jos oikeuteen lähdetään niin voin luottaa että mun bändijäsenet seisoo mun tukena (=todistajana).... sitä siis odotellessa :)

      Poista
  4. Sinä päivänä kun Arto ja Tunkio tapasi, Artosta tuli uhri....valitettavasti :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan varmasti kun kaks ihmistä riitelee ,niin silloin pitäis kummankin kattoo vähän pelii...eli molemmissa on varmasti vähän vikaa, MUTTA minä näin ja koin tuon noiden suhteen noin... ei sille vaan voi mitään :(

      Poista
  5. Lisää, lisää.. Oon jo niin koukussa tähän sun kirjoitteluun ja sulla on todella hyvä kirjoitustaito.. :D

    VastaaPoista
  6. Kirjoittelet tänne Tuksusta että saisit blogiisi lisää kävijöitä. Hävettäis olla sinä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En muuten kirjoita! Mää en voi sille mitään, että teitä kaikkia kävijöitä täällä kiinnostaa Tuksu ja mulla oli/on vaan ollut tarve kirjoittaa kaikki tämä "ulos"....sanotaan sitä vaikka nyt sitten terapiaksi :) :) ....mulle tuli todellakin ihan yllärinä, että tänne eksyy tuhansia lukijoita!

      Mun blogia ei oo pakko lukee, eikö niin :) ???

      Poista
    2. Vaikeehan sitä on ihmistä tuntemattomana sanoo, että kirjoittaa kävijöiden toivossa, mutta jotenkin ärsyttää itseä se ajatus, että mitään ei koskaan voi kenestäkään kirjoittaa ilman, että joku tulee sanomaan, että haluat vain julkisuutta. Anteeksi omituinen lause, mutta jotenkin niin kulunutta tuommoinen. Tuksu tuntuu kyllä olevan sellainen henkilö, että siitä jää varmaan kaikille sen kohdanneille sellaiset patoutumat, että ne on pakko jollain tavalla purkaa pois ettei itse räjähdä.

      Poista
    3. Äh, siis että helppohan sitä on ihmistä tuntematta jne....

      Kyllä onnistuin taas tyylikkäästi, anteeksi!

      Poista
    4. Ja eihän mulla ole tarkoituksena kirjoittaa aina vaan Tuksusta. Kirjoitan loppuun vielä ne asiat mitä on jäänyt sanomatta ja Tuksu case on sitten siinä. Mää jatkan edelleen tätä mun blogia samalla tavalla kuin ennenkin, kirjoittamalla itselleni päiväkirjaa :)

      Poista
    5. Minusta kaikissa blogeissa pitäisi kirjoittaa pelkästään Tuksusta. Tai no, vähän voisi Vesa Keskisestäkin kirjoittaa, mutta lähinnä Tuksusta.

      Poista
    6. Tehän pyysitte Tuksun mukaan yhteistyöhön, että saisitte bändille julkisuutta. Nyt puukotatte selkään minkä ehditte. Aika raukkamaista toimintaa. Tykkäsin ennen teidän bändistä, kun siinä oli asennetta ja vittuilua turhille julkkiksille, kuten esim. Tuksu. Nyt ootte myyneet koko bändin perusidean ja sielun siinä toivossa, että teistäkin joskus kirjotettaisiin johonkin. Metsään taisi mennä.

      Poista
  7. Hienoa että joku uskaltaa kertoa millainen Johanna on! Itsekkin olen ladyyn pari kertaa törmännyt , eikä positiivista kuvaa jäänyt.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mikähän siinä on, että ihmiset aina vaan sanoo noin kun ne on törmännyt Tuksuun ? Surullista mutta totta !

      Poista
  8. Kiitos, tää on tosi mielenkiintoista ja susta saa fiksun kuvan :) LISÄÄ!!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) en ois uskonut et joskus joku sanoo mua fiksuksi ;) ;) ! Oon jossain jo kommentoinut, että heti kun se Tuksun paljastuskirja on ilmestynyt niin sen jälkeen kirjoitan vielä yhden jutun Tuksusta ja se on sit siinä :) .Sen jälkeen tää mun blogi jatkaa samalla linjalla kuin aiemminkin...eli mun päiväkirjana jota kirjoitan itselleni :)

      Poista
  9. Metropolin sivuilla on semmonen video missä Arto on yksin jossain puumökissä (saunassa?) ja lopussa Johanna saapuu paikalle?

    VastaaPoista
  10. Hienooo!! tätä lisää!! saa sen haisulin pois lööpistä!!!

    VastaaPoista
  11. Ihmettelen todella, kuinka tähän blogiin eksyin. Todella moraalitonta sinulta "mässäillä" henkisesti tasapainottoman ihmisen elämällä. Haluaisitko lukea itsestäsi vastaavaa? Eiköhän koko Suomi jo tiedä, ettei ole Johanna tai Julia kunnossa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mikä on moraalitonta ja mikä ei? Jokainen määrittelee moraalikäsityksensä itse. Minä olen pitänyt näitä asioita sisälläni noin kaksi vuotta. Kirjoitan tätä blogia itselleni, en sinulle tai kenellekään muulle.

      Haluaisinko lukea itsestäni vastaavaa? NO EN HALUAIS, enkä siksi käyttäydykkään niinkuin Tuksu käyttäytyy. Jos joku munsta tuollaista kirjottais, menisin peilin eteen ja katsoisin itseäni silmiin ja kysyisin itseltäni "olenko minä tuollainen kuin minusta kirjoitetaan?" ja ihan varmasti muuttaisin käyttäytymistäni. Mulla on kuitenkin elämää takana enemmän kuin Tuksulla ja mua on pyöritetty vaikka minkälaisissa "keitoksissa" ja sen takia tiedän mitä on nöyryys ja toisen ihmisen kunnioitus....asiat mitkä Tuksulta ainakin puuttuu. Tuksu ja julle on molemmat henkisesti sairaita ja niiden pitäis molempien lopettaa tuo typerä julkisuus ja hakeutua hoitoon. Ne vois kuitenkin molemmat saada hyvällä säkällä vielä jonkinlaisen elämän.Ainakin paremman kuin tämän hetkinen elämä.

      Poista
  12. Mä jouduin viettämään aikoinani (v 1999) Tuksun kanssa 3kk, aikana ennen kun sillä oli päihdeongelmaa ja ennen kun se oli tekstaillu Kanervan kanssa ja ennen kun se oli seiskan tähtityttö ja ennen kun se oli yhtään mitään. Ja ikävä kyllä, ihan samanlainen se oli jo silloin....

    VastaaPoista
  13. Tuksu on sellainen ihminen joka aiheuttaa kaikissa suunnatonta raivoa, jopa sellaisissa jotka eivät ole häntä henkilökohtaisesti tavanneet. Tämä saattaa kuulostaa joltain hömpältä mutta olen lukenut että narsistit aiheuttavat hillitöntä raivoa kanssaihmisissä. Tuksu on juuri sellainen ihminen ja lukekaapa narsistin tunnusmerkit ja miettikää millainen Tuksu on. Eikö muuten täsmääkin ne merkit aika hyvin hänen käytökseensä? Suorastaan pelottavan hyvin ja tätä asiaa en sano sen takia että kyseessä on Johanna Tukiainen. Tuo röyhkeä käytös josta Sarppa mainitsi on narsisteille hyvin tyypillistä. Tuksu vähät piittaa muista, se ilmenee hänen käytösestään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itsekin oon lukenut narsisteista, mutta en Tuksun takia :)...valitettavasti Tuksussa on paljon narsistisia piirteitä. Mutta mikäs se minä olen sanomaan onko Tuksu sitä vai ei kun en oo muutakuin keittiöpsykologi :) :)

      Poista
  14. Milloin kirjoitat sen vikan jutun Tuksusta? :)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit